Google poinformował o zmianie wyglądu wyników wyszukiwania dla urządzeń desktopowych. Zmiany dotknęły zarówno formę pokazywania reklam jak również stron internetowych w wynikach organicznych. Jest to niewielka, ale bardzo ważna zmiana.
Od teraz w wynikach wyszukiwania pojawia się favikona domeny widoczna po lewej stronie. Z tego powodu warto zadbać o przejrzystą i spójną z branżą favikonę.
Google podpowiada jak zdefinować favikonę wyświetlaną w wynikach wyszukiwania oraz jakie są wytyczne ikonki. Szczegóły znajdziesz pod tym adresem: https://support.google.com/webmasters/answer/9290858
Dodatkowo zmienił się kolor wyświetlanych reklam Google Ads. Dotychczasowe rozwiązanie z wykorzystaniem zielonego znacznika „REKLAMA” było dostępne od 2017 r. Natomiast od 13 stycznia 2020, reklamy zamiast zielonego tekstu w ramce posiadają pogrubiony czarny napis REKLAMA. Dzięki tej zmianie jeszcze trudniej będzie odróżnić wyniki płatne od tych organicznych.